بازدید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از صنایع روشنایی مازی نور

تاریخ نشر : 1 شهریور 1402

روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری از خطوط تولید شرکت دانش‌بنیان مازی نور، تولیدکننده انواع ملزومات روشنایی بازدید کرد و با فعالان این شرکت به گفت‌وگو نشست.

دهقانی، ضمن آشنایی با روند تولید این محصولات ضمن بازدید از کارخانه شرکت از سالن‌های مونتاژ بخش‌های تحقیق و توسعه، آزمایشگاه تحقیقاتی، بخش فنی و مهندسی، مرکز طراحی، رنگ، ریخته‌گری و آبکاری این کارخانه بازدید کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در حاشیه بازدید از این شرکت با اشاره به توانمندی داخلی در طراحی و ساخت محصولات پیشرفته و رقابت‌پذیر در بازارهای بین المللی گفت: توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در طراحی و ساخت محصولات با کیفیت و رقابتی به حدی است که از ظرفیت حضور در بازارهای بین المللی برخوردار هستند.

وی با اشاره به تخصص نیروی انسانی کشور در ساخت محصولات حوزه روشنایی، هم‌پای استانداردهای جهانی افزود: قرار گرفتن تخصص نیروی انسانی توانمند در کنار عزم و اراده صنعتگر داخلی، زمینه‌ای فراهم کرده است که امکان طراحی و ساخت انواع محصولات حوزه روشنایی در کشور فراهم باشد.

دهقانی به تسهیلات مختلف معاونت علمی برای حمایت از شرکت‌های فناور و پیشران برای تولید محصولات قابل رقابت در بازارهای بین المللی اشاره کرد و گفت: معاونت علمی با تکیه به ابزارهای حمایتی از جمله قانون جهش تولید دانش‌بنیان از شرکت‌های فناور و پیشران برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

دسته بندی های مرتبط : خبرها
خبرنامه