هشتمین همایش ملی مهندسین برق در استان مازندران

تاریخ نشر : 25 بهمن 1396

هشتمین همایش ملی مهندسین برق در استان مازندران در ۲۳ و ۲۴ بهمن ۹۶ در محل هتل میزبان بابلسر برگزار گردید.
در این همایش مباحث هوشمند سازی تکنولوژی برق، راهکار ارتقا سطح ایمنی برق در ساختمان، بررسی نیاز ساختمان‌ها به صاعقه گیر و حفاظت ثانویه مورد بررسی قرار گرفت.
دبیر هشتمین جشنواره ملی مهندسی برق اشاره نمود ۲۵ استان کشور در این همایش حضور یافتند و این همایش در دو روز برگزار شد که شامل ۱۱ کارگاه تخصصی، نمایشگاه های جانبی و ارائه مقالات قابل توجهی بود.

یکی از مهم ترین برنامه های این همایش کارگاه های آموزشی مختلف در زمینه مهندسی برق بود که با همکاری صنایع روشنایی شرکت مازی نور کارگاه هایی با عنوان “آموزش روشنایی هوشمند و آشنایی با تکنولوژی های مدرن صنعت روشنایی” و “کارگاه نرم افزار شبیه سازی روشنایی با DIALux” برگزار گردید.
همچنین ، واکاوی ویرایش جدید مبحث ۱۳ ملی مقررات ساختمان،مدیریت مصرف انرژی الکتریکی، استفاده از منابع تولید پراکنده و چالش‌های آن در صنعت ساختمان و انتخاب پروتکل سیستم هوشمند برق در ساختمان از دیگر مواردی است که در این همایش به نقد و نظر گذاشته شد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به برگزاری موفق ۸ دوره پی در پی گردهمایی ملی مهندسین برق در استان مازندران، استقبال از این همایش را کم نظیر خواند.

دسته بندی های مرتبط : رخدادها
خبرنامه