حضور مازی نور در دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز

تاریخ نشر : 14 اردیبهشت 1398

شرکت مازی نور به همراه نماینده خود در استان اصفهان “سحرشید سپهر” به مدیریت آقای سرجوقیان در دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز در شهر اصفهان در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ۹۸ شرکت داشت.
در روز اول این همایش درکارگاه “صرفه جویی در مصرف برق – روشنایی”، تیم مهندسی فروش مازی سمیناری با موضوع “مهندسی روشنایی و بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی در ساختمان های آموزشی” داشتند.
در یک جلسه ۲ ساعته در سالن امین دانشگاه اصفهان و با حضور نمایندگان معاونت های عمرانی و دفاتر فنی و دانشجویان دانشگاه ها اقدام به تشریح “روشهای کاهش مصرف انرژی در ساختمان های آموزشی با حفظ استاندارد های روشنایی” نمودند.
در همین همایش نماینده مازی نور در استان اصفهان با نمایش چراغ های مناسب فضا های دانشگاهی شامل کلاس های آموزشی ، ساختمان های اداری و ورزشی مراجعین را با محصولات مازی نور در این کاربری ها آشنا نمودند.

اطلاعات بیشتر در باره دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز
با توجه به روند روز افزون مخاطرات زیست محیطی و توجه مردم و مسوولین کشور به چالش های زیست محیطی، دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.
با توجه به پیشرو بودن دانشگاه ها در عرصه نوآوری و به کار بستن جدید ترین یافته های علمی و همچنین الگو پذیری جامعه از دانشگاه، این کنفرانس که دومین همایش دانشگاه های سبز ایران و دومین همایش بین المللی در نوع خود است، فضایی برای معرفی دست آوردها در عرصه مدیریت سبز در دانشگاه ها و تبادل علم و تجربیات مسئولین و کارشناسان فعال در زمینه پردیس های پایدار فراهم آورده تا علاوه بر ارتقاء عملکرد دانشگاه ها، زمینه ساز تغییرات گسترده در سطح جامعه شود.
دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز میزبان متخصصین حوزه های مرتبط از کشورهای مختلف و اساتید صاحب نام داخلی خواهد بود تا دستاوردها، ابتکارات و چالش های پیش روی خود را با سایر متفکران و تصمیم گیرندگان در این زمینه ها به اشتراک بگذارند.
این کنفرانس با برپایی فن بازار و استارت آپ سبز فضایی برای ارائه ایده ها و ارتباط ایده پردازان و کارشناسان مرتبط با موضوعات کنفرانس فراهم آورده تا علاوه بر توانمندسازی نخبگان دانشگاهی، برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه را تسهیل نماید.

دسته بندی های مرتبط : رخدادها همه موارد
خبرنامه